We're retiring from this game

lmao sm is ruined by the new update all my friends stopped playing now seriously bring back the old sm

That was the point of it… kill the old players… let the new ones and the cheaters florish!

the item limit is the worst

Really? Like the boost sistem is better… 600k old powerponts = 15k new ones.
and it cost 2m to fully fuse a new mythical?

Yes, bring back the old SM! From 2012-2013.

Yes. Bring back the old SM. New one is awful. Let’s start a riot to bring back old SM!!!

Bring back the old ONE!!!THE NEW ONE IS TOO COMPILCATED!!!

What a shitty update. #SMunreloaded

*nostalgia flashbacks* I started playing in 2014 tho

BRING BACK old sm… :rage: :rage: :rage: :rage:

what is this legacy items anyway?,why cant be upgraded?
i am working on m y mech in the last 2 months, to geet a decent upgrade, now they don’t let me continue
sooo…what’s the ****** point of all this, you have a mech, and cant improve on it…

devs, this is not right

Tactisoft por mucho tiempo fui fan del juego pero ahora me voy aunque super mechs siempre fue mi juego favorito pero ahora es un asco todo el tiempo que inverti valieron basura lo que hicieron no tiene perdón
Me voy
Att:bahamut-sploner

Of all the messages of farewell or semi farewell that I read today, this has come to me, because in the few words you have said, I can feel the disappointment that you feel now.

Do not expect Tacticsoft to understand something, they are very busy making numbers of how much money they can raise to invest in the other game, which Sarah is interested in.

But my friend, from bad experiences is learned, even if not in the best way. Outside there is another world and there are hundreds of games where you will find other friends.

A hug and good luck.

comparto tus palabras, y estoy de acuerdo contigo, pienso que para muchos, nos ha llegado el momento de buscar otro juego…

translation please google treanslate is dodgy and it came out random

En español por favor

ME NO GUSTA!!! NO ESPANOL!!!

random sentence to fool the forum system

Que te vaya bien amigo mio

Hola!

Te decía que de todas las despedidas y las casi despedidas que he leído hoy, la tuya me emocionó. Porque en pocas palabras sacaste afuera toda la desilusión que sientes.

Lamentablemente, la insensibilidad del personal de Tacticsoft no les permite comprender los sentimientos de la gente, no son conscientes que detrás de cada jugador anónimo hay un ser humano. Ellos están más interesados en contar las ganancias.

Y te decía que de las malas experiencias también se saca algo bueno, se aprende. Y con el tiempo aprendemos también que afuera hay otra cosa, otro mundo, otros juegos, que están esperando por tí.

Así que ánimo! Olvídate de esta inmundicia, busca otro juego y haz nuevos amigos.

Mucha suerte y un abrazo.

Wep gracias por las palabras a mi me hubiera gustado que los fan estuvieran mas involucrados en el juego porque eso es lo que haria que el juego fuera mejor.
No porque se haría lo que uno quiere, sino por el empeño que recibiria y el agrado que recibiria.
El juego no nesecitaba una actualización sino una mejora para que todo funcionara mejor y fuera justo :’)
Que te vaya bien