= Memes Thread=


#2557

I stabbed a guy in the eye with a pencil and it bled a lot


#2558

#2559

I didn’t actually do this. Tell those guys to stop breaking my door down


#2560

Enjoy…

#2561

Weird halo anime?


#2562

Yesno


#2563

last night I dreamed bar special only all the legendary torso

once the bar is full will be deadly blow, bunker double domage or double attack

or well call titan

funny dream lol


#2564

@cyanine lul


#2565

dang im guilty of saying cya9 a couplo times


#2566

you mess with me, i mess with your family lmao


#2567

All of my family members will beat you up :smiling_imp:


#2568

Don’t think they will listen to an idiot.


#2569

True, they’ll never listen to you :rofl:


#2570

Who said I was talking about me? :wink:

I was talking about Lord Cursor, that guy’s an idiot.


#2571

I thought it was a little obvious that it would be you :wink:

Lord Cursor is my favourite lord


#2572

Aww…How nice of you…lol


#2573

I guess it is the other way around :thinking:


#2574

No, both ways…:hugs:


#2575

I am going to get diabetes soon, coz you are too sweet !

Haha …Ha… Ha… Ok i’ll keep quiet


#2576

new frantic mercy record