Look what I got, my mech brothers!


#1

39 PM

My first ever skull rank!!!

This is the beginning of my rise to the top tier

yay!

Just wanted to express my joy :blush:


#2

Good luck with that :slightly_smiling_face:


#3

Yeah I know it’ll be hard but still… you never know til you’ve tried


#4


Congratulations and good luck. I’ll look forward to meeting you on the top ranks.


#5

lol


#6

Well, I was rank 1 before super mechs reloaded. But now…


#7

Congrats, my dude. Hope you reach Rank 1 soon. :slightly_smiling_face:


#8

welcome to cancer ranks


#10

Congrats Winz_Kay I am nowhere near rank 1,2,3,4


#11

My progress so far!:

31 PM

took me two weeks but I got there


#12

I’m also stuck at rank 3, damn.


#13

Haha. Good one.

Just kidding lol


#14

Im holding rank 1 oof


#15

I believe we met today. Good game.


#16

Slowly but steadily rising

19 PM


#17

lol your enemy exit from game.
that mean rage quit.


#18


legendary thing incoming.